DBID: 425
Systémové číslo: P19V00000035 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/D/021/19
Datum zahájení:
28.08.2019
Nabídku podat do:
13.09.2019 09:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: „Dodávky kancelářských potřeb pro statutární město Opava na období 2 let“
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění dodávek kancelářských potřeb potřebných pro řádný a nerušený chod jednotlivých pracovišť Magistrátu města Opavy.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
534 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Opava
IČO: 00300535
Poštovní adresa: Horní náměstí 382/69
746 01 Opava
Id profilu zadavatele ve VVZ: 239856
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Horní náměstí 382/69
746 01 Opava - Město
Návrh smlouvy (zadavatel poskytuje smlouvu ve formátu .pdf z důvodu zamezení manipulace s textem. Dodavatel doplní požadované údaje po vytištění dokumentu ručně).