obsah
|
zápatí
Statutární město Opava
www.ezak.cz
Statutární město
Opava
EZAK
elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Nákup licencí Microsoft Exchange Server 2019, CALů, migrace včetně školení a dokumentace
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Nákup licencí Microsoft Exchange Server 2019, CALů, migrace včetně školení a dokumentace
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je:
a) Zajištění jednotného licenčního krytí trvalými licencemi pro správu a provoz poštovního serveru (Exchange Server 2019) v rámci informačního systému Magistrátu města Opavy. Zajištění odpovídajícího licenčního krytí je nezbytným klíčovým předpokladem pro provoz elektronických poštovních služeb v rámci magistrátu.
b) Zajištění migrace poštovního sytému na verzi Microsoft Exchange Server 2019 s rozšířením na vysokou dostupnost, tedy dva Microsoft Exchange servery s rolí HA. A to při zachování SMTP provozu a přístupu poštovních klientů ke službám poštovního serveru.
Místo plnění:
Opava
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Horní náměstí 382/69
74601 Opava
Kontakt:
Ing. Milena Skazíková, referentka oddělení veřejných zakázek
e-mail: zakazky@opava-city.cz
tel.: +420 553 756 431
mob.: +420 733 784 700
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
26.10.2022 09:00
Datum zahájení:
21.09.2022 13:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Statutární město Opava
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software