Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401010004325


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Statutární město Opava
Identifiakční číslo:
00300535
Poštovní adresa:
Horní náměstí 69
Obec:
Opava
PSČ:
746 26
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 553756476
K rukám:
Mgr. Marcela Poštulková
       
E-mail:
marcela.postulkova@opava-city.cz
Fax:
+420 553756430
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.opava-city.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.opava-city.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ZŠ Komárov - tělocvična
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Areál ZŠ Komárov - budova č.p. 335, pozemky parc.č. 67,65/1, 66/1, k.ú. Komárov u Opavy
Kód NUTS CZ080 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem plnění je výstavba (přístavba) nové tělocvičny se spojovacím zděným krčkem, který je navázán na stávající objekt základní školy. V tomto spojovacím krčku bude umístěno sociální zařízení a zázemí pro tělocvičnu. Součástí akce jsou přeložky stávajících inženýrských sítí a vybudování nové jímky na zadržování splaškových vod ze základní školy a tělocvičny.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45212222-8
 
Další předměty
45214200-2
45111000-8
45232440-8
45232130-2
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
19/01/2015 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
01/04/2015 (dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
15/12/2015 (dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
- Popis potřeb, které mají být splněním VZ naplněny:
Základní škola Opava-Komárov jejímž zřizovatelem je Statutární město Opava zajišťuje v rámci školního vzdělávání rovněž výuku tělesné výchovy. Tělovýchovné aktivity rovněž škola vykonává v rámci činnosti družiny. V rámci MČ Opava-Komárov působí složky a spolky zaměřené na sport a tělovýchovu.

- Popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem plnění je výstavba (přístavba) nové tělocvičny se spojovacím zděným krčkem, který je navázán na stávající objekt základní školy. V tomto spojovacím krčku bude umístěno sociální zařízení a zázemí pro tělocvičnu. Součástí akce jsou přeložky stávajících inženýrských sítí a vybudování nové jímky na zadržování splaškových vod ze základní školy a tělocvičny.

- Popis vzájemného vztahu předmětu VZ a potřeb zadavatele:
Základní škola Opava-Komárov v současné době nemá k dispozici vlastní tělocvičnu a pro výuku TV využívá pronajaté, provozně a rozměrově nevyhovující prostory. Realizací záměru dojde k pokrytí potřeby výuky TV a činnosti družiny v rozsahu dle platné legislativy. Zároveň bude tělocvična v době mimo výuku využívána složkami a spolky působícími v rámci MČ Opava-Komárov. I tyto organizace v současné době nemají k dispozici odpovídající kryté prostory pro svoji činnost.

- Předpokládaný termín splnění VZ:
max. do 15.12.2015

- Popis rizik souvisejících s plněním VZ, která zadavatel zohlednil při stanovení zadávacích podmínek:
Plnění VZ musí být ukončeno nejpozději k danému datu – s ohledem na financování VZ není možná dodatečná úprava termínu dokončení díla.

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Bude uvedeno v Oznámení o zakázce a Zadávací dokumentaci
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Regionální operační program NUTS II Moravskoslezsko 2007-2013
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
16/12/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh