Veřejná zakázka: „Poskytování telekomunikačních služeb pro statutární město Opava“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 373
Systémové číslo: P18V00000034
Evidenční číslo zadavatele: ZPŘ/S/010/18
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-041294
Datum zahájení: 18.07.2018
Nabídku podat do: 09.08.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „Poskytování telekomunikačních služeb pro statutární město Opava“
  • Druh veřejné zakázky: Služby
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování elektronických komunikací – mobilních hlasových a datových telekomunikačních služeb pro statutární město Opava a jeho organizace a dále služeb operátora pevných telefonních linek v jednotné privátní síti pro statutární město Opava v rozsahu a v souladu se zadávací dokumentací.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 871 123 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Opava
  • IČO: 00300535
  • Poštovní adresa:
    Horní náměstí 382/69
    746 01 Opava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 239856

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Horní náměstí 69
746 26 Opava

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná výzva k podání nabídek Dokument PDF Pisemna vyzva k podani nabidek.pdf 241.03 KB
Zadávací dokumentace Zadávací podmínky Dokument PDF Zadavaci dokumentace.pdf 715.64 KB
Příloha č. 1 Vzor - krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_1_kryci list nabidky.doc 92.50 KB
Příloha č. 2 Vzor - ČP kvalifikace Dokument MS Word Priloha_2_cestna prohlaseni_kvalifikace.doc 139.50 KB
Příloha č. 3 Vzor - podíl osob na plnění VZ (poddodavatelé) Dokument MS Word Priloha_3_podil osob na plneni VZ.doc 90.00 KB
Příloha č. 4a Tabulka pro zpracování cenové nabídky pro ČÁST 1 Dokument MS Excel Priloha_4a_Tabulka pro zpracovani cenove nabidky_Cast 1.xlsx 13.78 KB
Příloha č. 4b Tabulka pro zpracování cenové nabídky pro ČÁST 2 Dokument MS Excel Priloha_4b_Tabulka pro zpracovani cenove nabidky_Cast 2.xlsx 12.47 KB
Příloha č. 5 Seznam subjektů centralizovaného zadávání pro ČÁST 1 Dokument PDF Priloha_5_Seznam subjektu centralizovaneho zadavani_Cast 1.pdf 155.86 KB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
01.08.2018 15:09 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Milena Skazíková Vysvětlení zadávací dokumentace III.    
30.07.2018 14:01 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Milena Skazíková Vysvětlení zadávací dokumentace II.    
25.07.2018 15:02 vysvětlení, doplnění, změna dokumentace Milena Skazíková Vysvětlení zadávací dokumentace    

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 27.11.2018 27.11.2018
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 30.07.2018 ---

URL odkazy