Veřejná zakázka: „ZŠ Mírová 35“ (výměna oken)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 390
Systémové číslo: P18V00000051
Evidenční číslo zadavatele: ZPŘ/STP/019/18
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-007860
Datum zahájení: 02.01.2019
Nabídku podat do: 21.01.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „ZŠ Mírová 35“ (výměna oken)
  • Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Stručný popis předmětu:
Jedná se o výměnu oken v budově odloučeného pracoviště Mírová 35 Základní školy T.G.M. Opava, Riegrova 13 – příspěvková organizace zahrnující výměnu oken (okna, dveře), repasi stávajících vstupních dveří a dodávku vnitřních žaluzií. Součástí díla jsou související HSV a PSV konstrukce a práce.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 10 595 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Opava
  • IČO: 00300535
  • Poštovní adresa:
    Horní náměstí 382/69
    746 01 Opava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 239856

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.opava-city.cz)

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná výzva k podání nabídek Dokument PDF Pisemna vyzva.pdf 215.93 KB
Zadávací dokumentace Prohlídka místa plnění - čt 10. 1. 2019 v 10:00 hodin. Dokument PDF Zadavaci dokumentace.pdf 508.50 KB
Příloha č. 1 Vzor - krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_1_kryci list.doc 92.00 KB
Příloha č. 2 Vzor - ČP kvalifikace Dokument MS Word Priloha_2_cestna prohlaseni_kvalifikace.doc 131.00 KB
Příloha č. 3 Návrh smlouvy o dílo Dokument PDF Priloha_3_navrh SoD.pdf 324.87 KB
Příloha č. 4 Slepý položkový rozpočet Dokument MS Excel Priloha_4_slepy polozkovy rozpocet.xlsx 172.81 KB
Příloha č. 5 Vzor - podíl osob na plnění VZ (seznam poddodavatelů) Dokument MS Word Priloha_5_podil osob na plneni VZ.doc 89.50 KB
Příloha č. 6 Projektová dokumentace Archiv ZIP Priloha_6_projektova dokumentace.zip 37.48 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 11.03.2019 11.03.2019
Oznámení o změně F20 uveřejněný 06.09.2019 06.09.2019

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky