DBID: 527
Systémové číslo: P21V00000042 Evidenční číslo zadavatele: VZMR/D/021/21
Datum zahájení:
12.08.2021
Nabídku podat do:
01.09.2021 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávky kancelářských potřeb pro statutární město Opava na období let 2022-2023
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Dodávky kancelářských potřeb na jednotlivá pracoviště Magistrátu města Opavy budou prováděny na základě písemných objednávek dle aktuální potřeby (v období 2 let). Dodávky budou uskutečňovány prostřednictvím internetového obchodu dle potřeby. Pověření zaměstnanci jednotlivých odborů objednají kancelářské potřeby z vysoutěženého koše, příp. z nabídky dodavatele a kancelář tajemníka zašle objednávku dodavateli.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
neuvedena
Místo plnění
Opava
Zadavatel
Úřední název: Statutární město Opava
IČO: 00300535
Poštovní adresa: Horní náměstí 382/69
746 01 Opava
Id profilu zadavatele ve VVZ: 239856
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Horní náměstí 382/69
74601 Opava
Návrh smlouvy (zadavatel poskytuje smlouvu ve formátu .pdf z důvodu zamezení manipulace s textem. Dodavatel doplní požadované údaje po vytištění dokumentu ručně).